WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Friday, June 18, 2010

tercapai jua

syukur alhamdulillah.. semalam aku gi tgk umah yg nak dijual kat kulim perdana.. dari depan aku mcm kureng sikit bila masuk dalam.. aku rasa boleh tahan then masuk dapur, tgk tingkat atas.. mcm nak kata setuju je nak amik umah tu.. umah tu tak le besar mana tapi bolehlah utk keluarga aku duduk berteduh kat situ.. n mmg impian aku nak ada umah sendiri.. bila balik bincang balik ngan cik abg aku tu.. pikir punya pikir aku rasa ni satu peluang keemasan yg tak patut aku lepaskan.. doakan segala proses jual beli berjalan lancar... aku sedar selepas ni ada pihak2 berkenaan yang x senang hati ngan aku.. so, what can i say.. haha.. insyaallah dah bersedia menghadapi tohmahan org .. n thanks to my hubby for making my dream come true.. love u more dear.. anyway, sorry tak upload pic bakal umah aku karang ada lak kata aku menunjuk - nunjuk... :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.