WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Saturday, November 26, 2011

tupperware online from koleksi bintang hati

salam to my readers.. tq for reading my entries.. luv korang ketat2.. haha!!

   kali ini saya ak bercerita pasal shopping online.. pernah korang buat shopping online tak?? ada beza lah sikit.. saya ni dah addicted rasanya shopping online ni.. tapi taklah teruk sangat.. cuma seronok menunggu parcel datang and boleh kecoh aku dapat parcel.. huhuhu..

   berbaloi ke tidak beli online?? sekarang ni kat bilik guru kecoh gak pasal tupperware.. mula - mula tu tak berminat sangat.. tapi bila my cousin buat business online tupperware.. rasa oklah harga tupperware nih.. puas hati & berbaloi.. itulah yang dapat saya katakan.. tupperware dengan suri rumah mana boleh dipisahkan.. bak kata seorang kawan.. kepuasan hati kita.. ewah - ewahh..

    mana nak dapat tupperware murah and ada yang dijual loose item?? ni dia, taip 'koleksi bintang hati' dalam fb. ownernya kak Amy..
      sila layan antara item - item yang ada kat koleksi bintang hati ni.. layanzzz...





    amacam?? cantik tak?? ni baru sikit je.. ada banyak lagi.. kebanyakan item yang ada kat koleksi bintang hati ni kejap je dah licin.. maklumlah harga pun memang murah..
so, sila lah add koleksi bintang hati dalam fb anda.. buat kak amy, saya dah promote.. tak gheti - gheti ke.. koman - koman pun snowflakes 1 set.. hahaha!!!.. jangan mare ye..hehe!!

  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.