WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Tuesday, November 29, 2011

birthday bapak

1 Muharram lepas merupakan hari lahir bapak saya.. So, seperti biasanya mesti celebrate kat umah mak.. sehari sebelum tu, terpikir gak, nak bagi apa kali nih.. bapak bukannya seorang yang demanding.. bila bagi apa pun mesti muka bapak ceria.. Tetiba teringat nak hadiah kan handphone kali nih.. Share ngan adik beradik yang lain, bolehlah beli yang elok sikit untuk bapak.. bapak bukannya orang yang suka gajet - gajet nih.. bapak pakai apa yang ada..

 Bila bapak buka hadiah, bapak cakap nape beli mahal sangat.. berulang- ulang kali bapak tanya.. sampai ke sudah saya  tak beritahu berapa.. yang penting bapak suka.. bila malam bapak ajak kami semua makan.. datanglah semua adik beradik saya, n cucu - cuca bapak.. rasa dulu kami 5 orang sahaja.. sekarang dah makin bertambah..
 selagi bapak hidup, masa ni lah nak bagi bapak happy.. selama ni bapak ketepikan kepentingan dirinya.. asal anak - anak dia senang tak apa lah.. aku nak jadi macam bapak.. bapak aku jadikan role model dalam aku mendidik anak - anak.. insyaallah.. ameenn..



khas untuk bapak..





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.