WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Wednesday, November 30, 2011

my handbag organizer

salam to all my readers..

      kali ini saya nak bercerita mengenai handbag organizer.. saya percaya tak ramai yang ada handbag organizer.. kalau nak diikutkan handbag organizer ni patut apa pada handbag lovers..
      al kisahnya.. selalu saya menghadapi masalah nak mencari barang- barang dalam handbag.. paling lawak, terpaksa keluarkan sebahagian daripada isi handbag untuk memudahkan pencarian.. saya kira anda jugak menghadapi masalah yang sama kan? kadang - kadang bila bertukar handbag terlupa bawak barang lain.. so, saya ambil keputusan untuk mendapatkan satu handbag organizer..
      cari punya cari dapat lah satu, order online ler.. baru tadi dapat parcel.. not bad boleh tahan..


     sekarang ni mood bercuti, so macam ni lah isi dalam handbag saya..hehe


         isi dalam handbag : diapers, cermin mata hitam, thumb drive & broadband, kotak cermin mata, kamera, beg mekap & ubat2, tisu, bateri, purse & handphone ( tiada dalam pic ni sebab nak snap pic nih )


my handbag organizer


dah isi dah barang dalam handbag organizer.. yg depan ada penutup isi barang mekap dan ubat - ubat.. tak payah pakai 1 beg lagi..
tadaa.. lebih tersusun kan??

lebih organized kan? senang nak cari barang - barang tak perlu lagi nak keluarkan sebahagian isi beg untuk ambil barang kan?.. senang pun senang ..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.