WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Sunday, April 10, 2011

my birthday..

8hb April genap lah usia ku ** tahun.. hehe.. org pertama wish, laura, kwn sekolah menengah saya, then slow2 ramai lah yg menconteng wall saya.. hehe.. tak payah promote birthday hari ni.. ramai gak yang wish.. tido pun tidur2 ayam je.. coz seronok baca post kawan - kawan wish birthday.. hehe.. memandangkan hari jumaat merupakan cuti umum di kedah, happy sakan le saya.. awal2 pagi dah bangun, sembahyang berjemaah ngan adriana, bukak je pintu nampak kabus menyelimuti pekan kulim.. memandangkan umah saya di kawasan bukit, maka tebal lah kabus..  wahhh apa makna nya.. hehe..
area umah saya
nampak tak kabus ?
Ini bukan rumah saya.. hehe

ini kawasan padang permainan..

bila malam, cik abang saya pun balik, dia beli pizza.. sebelum itu saya beli kek .. adoii sendiri punya hari jadi sendiri beli ka? huk3.. sedihnya sambut birthday mak, bapak, hani, azlan, and beloved adelia tak ada bersama saya pada hari istimewa saya.. saya tunggu adelia nyanyi lagu happy birthday to u pada saya.. 
    Saya bersyukur, Allah masih memberi nikmat Nya pada saya untuk dikecapi.. saya masih lagi bernyawa dan boleh bersama dengan orang yang tersayang... bagi saya tiada kekurangan dalam hidup saya, mungkin saya tidak kecapi kemewahan dan kesenangan hidup jika dibandingkan dengan orang lain.. tapi sekurang - kurangnya ada.. Pada umur menginjak **, saya bahagia.. hidup saya lengkap sebagai seorang perempuan.. saya sedar apa yang Allah beri pada saya hanya lah pinjaman semata - mata, suatu hari nanti Allah akan tarik balik nikmatNya.. saya mohon pada Allah supaya saya menjadi hamba Nya yang bertawaduk... Perlahan - lahan saya cuba baiki diri saya, saya cuba dekati Allah.. Insyaallah.. saya berdoa supaya diberikan keimanan yang teguh kepada saya.. Insyaallah... Amennn...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.