WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Friday, December 3, 2010

konsert & birthday bapak

lama dah aku biar blog aku bersarang.. maklumlah lately nih aku bz.. ni barulah aku ada kelapangan sikit.. 27hb lalu, adalah 2 perkara indah yg berlaku dlm rentetan hidup aku.. awal2 pagi aku gerakkan yana & azriq.. siapkan adriana utk tarian bollywood dia n azriq.. mekap lagi.. lepas diaorg pergi ke dewan sirim aku lak kemas rumah & gosok pakaian.. tema arabian night.. aku tak lah prepare mcm nak rak.. pakai jubah ala kadar je.. janji tepati tema.. sampai kat sana tarian dah mula.. start ngan gelek nour el syam.. tak lama tu azriq wat fashion show.. biasalah anak jantan aku tu.. blur sikit.. tapi yg syoknya bila dah habis show.. siap menari.. dia yg paling over.. haha.. tak lama lepas tu yana lak perform.. tarian bollywood.. aku siap duduk bertenggek kat depan pentas.. mata aku terkesima.. she dances gracefully.. kalah aku.. terpaku aku.. sampaikan kamera handphone aku pun aku lupa.. mcm x percaya anak aku yg menari.. dia jugak yg paling over.. good job yana.. sayang yana.. abis je yana perform aku bergegas cari yana kat belakang pentas.. nak tangkap pic yana pakai baju bolly, dia lak xreti dok diam.. masa yana konvo aku amik pic yana kat depan.. tapi masa yana lalu je depan gb dia, ada sorang mamat lalu.. aku miss the best moment kerana sorang mamat.. aku bising sikit.. bengong, aku nak tangkap gambar anak aku laa..
balik je, aku packing barang2 nak balik & tido umah mak.. aku drive sampai kat tesco penang, aku berenti beli kek & kfc utk sambut birthday bapak.. sampai saja umah mak, family alan dah tunggu.. anak2 alan tak sabar nak tgk kek.. yaya lak tido dah.. sambut birthday kali ni bertiga.. bapak tak kisah sgt.. yg tukang tiup kek semua cucu bapak, anak2 aku & alan.. seronok tgk family aku dah berkembang..
sedap punya makan.. aku biar mak melayan menantu dia.. aku lak tengok adelia tido.. aku cium yaya.. tak lama tu dia bangun, nampak aku je nangis.. alamakkk.. sebut mama.. aku cakap ni mama ya.. yaya geleng kepala.. dia nak mak.. mak pun naik lah tengok yaya.. hmm.. yaya punyalah happy nampak azriq & yana.. ntah pukul berapalah yaya nak tido balik..
then, bila semua dah balik, aku hulur hadiah aku kat bapak.. sehelai kemeja lengan pendek berwarna krim.. bapak ucap terima kasih kat aku.. hope bapak suka.. then aku pasang klip tarian yana.. bapak ngan mak gelak saja.. mak kata pandai yana menari.. esoknya mak masak nasi tomato haha.. lauknya ayam masak merah & daging air asam.. sedap xkira.. yummy.. ni adalah beberapa klip aku upload utk anda semua..

2 comments:

  1. yana pndai menarila..sti kak lyna aja kat umah ni kan?hehehe~

    ReplyDelete
  2. tak lah yun.. sebab kak lyna memang tak tahu step dia.. camana nak ajar..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.