WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Monday, January 31, 2011

kursus kepimpinan pengawas

inilah projek aku utk tahun ni.. tahun lepas kak noridah ada lah cakap nak buat kursus kepimpinan pengawas sksu kat poly.. this year alhamdulillah aku berjaya buat.. mula2 mmg kelam kabut sikit.. kat en.shamsul aku berterus terang yg ni merupakan pertama kali aku organize kursus kepimpinan pengawas. kelam kabut sebab aku berpindah pada minggu yg maha bz.. mana x bznya, kena presentation pasal sppk.. but alhamdulillah, managed to do it.. syukur..
bertempat di politeknik sultanah bahiyah, kulim.. budak2 aku dah mula membanjiri kawasan politeknik pada pukul 2.15 ptg.. yg lawaknya ada yg tunggu kat sekolah walhal dah briefing dekat budak2 nak tunggu kat mana.. memang aku lepas tangan le bila bila sampai sana.. mmg tukang pantau je lah keje aku.. tapi mmg best lah.. aku mmg tabik spring kat facie2 kat situ.. paling touching bila slot muhasabah diri.. nak menitik gak air mataku.. budak2 aku jgn cakaplah mmg ada yg menangis.. aku yg kat belakang pun leh dgr..
keesokan harinya, budak2 aku mmg ok.. tapi yg x tahan boleh lak nangis nak berpisah ngan abg & kakak2 facie.. kalau cikgu disiplin korang kena tukar, korang nangis mcm ni x? hahaha!!! apa2 pun satu pengalaman utk budak2 aku.. biar rasa mcmana duduk hostel.. hehe.. ada gak parents yg nanges nak berpisah ngan anak2.. hehe..
abis je kursus aku lak start demam.. hehe!! aku gi sekolah gak ahad tu.. memandangkan en. salleh nak observed aku utk kt.. aku tahan jugak jebat.. haha!! ni lah sebab tido lambat, pindah, presentation taksiran, kursus kepimpinan, observation.. rasa makin ringan lak bahu aku.. lega.. boleh concentrate nak kemas umah lak.. ada lagi yg x abis.. huk3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.