WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Sunday, February 6, 2011

cny
















sekolah aku start cuma rabu lepas.. maknanya 4 hari je aku bercuti memandangkan kaum cina tiada di sekolah aku.. karang nampak sgt cikgu diaorg yg nak bercuti.. ngeh..ngeh..ngehh





hari khamis lepas was my maksu's engagement day.. huk3.. hasil kreativiti mak aku, maka jadilah very simple pelamin utk dia.. x sangka dia pun nak pelamin gak.. but she was very simple.. selain dari makcik zah, dia lah paling simple.. x sempat tgk mana satu bakal paksu aku.. hehe.. aku mmg bertindak sebagai pengapit.. hehe.. dlm family bapak aku cuma yg dah kawin je boleh jadi pengapit.. kata diaorg kalau pengapit tu anak dara, dia nanti kawin lambat.. kata diaorg,. tapi hakikatnya jodoh di tangan Tuhan.. kitaorg yg bawah2 ni ikut sajalah.. sempat gak aku bertindak sebagai tukang tunjuk.. adat side mak & bapak aku kalau bertunang kena suap gula.. konon2nya nak bagi manis.. hehe.. actually suap tu takat sikit2 je..amik yg hujung2.. tapi aku siap usik lagi bagi penuh2.. hehehe.. maksu senyum je.. mana boleh marah.. hahaha!! masa ni lah aku nak kenakan dia.. hehehe..





hari jumaat petang aku dah chow balik.. misi mengemas rumah belum terlaksana.. sempat kemas sikit2 je.. cadangnya nak pulun hari sabtu, alih2 hari sabtu lak aku sakit kepala.. bkn fening kepala ye yg disebabkan org baru.. ni mmg betul2 sakit kepala.. makan ubat pun tak jalan gak.. mula2 ingatkan darah tinggi.. coz lately ni aku mmg stress sgt ngan keje & pindah rumah.. sampai ke hari ni misi tidak berjaya diselesaikan.. kesimpulannya cuti ni bknnya masa utk berehat & nak tenangkan fikiran tapi bagi aku serabut kepala.. adoiii.. tak sabar nak cuti lagi.. nak gi jalan2 cari pasal... anyway aku ada keja yg perlu disiapkan.. chow dulu.. adios..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.