WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Monday, December 12, 2011

langsuir bertenggek di palung air

Salam to all my readers..
 Semalam saya saja - saja je bukak blog kawasan perumahan saya. Hasil carian saya mendapati ada cerita menarik untuk dikongsi bersama..
http://permatakaku.blogspot.com/2011/12/gemparlangsuir-bertenggek.html

    Selama dua tahun saya menetap di Kulim,saya  tak pernah lagi  dengar pasal cerita - cerita macam nih.. keesokan harinya saya ceritakan pada hubby.. hubby macam excited.. siap post dalam fb lagi blog tadi..
    alahai, nape lah kat area kawasan perumahan saya pulak 'dia' nak kacau.. mula - mula ketawa gak, boleh percaya ke? nak lalu kat area tu hati kata jangan cari nahas.. selama ini memang saya kerap menggunakan jalan situ, pernah jugak sampai pukul 2 - 3 pagi.. setakat ini tak pernah terserempak apa - apa.. Nampak gayanya kena lah lebih berhati - hati selepas ini..
    paling best, penjaga keselamatan di kawasan perumahan saya pulak dah bertambah anggota rondaan.. hehe.. takut jugak diaorang nih.. hehe..
    

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.