WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Saturday, December 10, 2011

me & my bff

       Di kesempatan cuti sekolah ini, saya sempat berkunjung ke rumah kakak angkat saya, kak mala.. Hampir 2 tahun saya tidak bersua dengan kak mala.. kali ini disebabkan kak mala beriya- iya sangat, saya tidak sampai hati hendak menghampakan pelawaannya..

       Sampai saja di umah kak mala, kami seperti biasa, berborak sampai tak ingat dunia.. buat umah dia macam umah sendiri.. kak mala pun tak kisah sangat.. kak zan pulak sms kak mala, ajak saya sekali ke rumah dia.. sampai je kat umah kak zan, rupa- rupanya kak mek pun ada.. sempat berborak kejap sebab hajat di hati nak menyinggah umah kak mahizun.. tuan umah pulak tak ada..

    Kak mala sempat hadiahkan saya kain yang dibeli di vietnam.. terkejut gak saya.. kak mala mintak saya buat kain vietnam.. hmm.. kak mala bab berfesyen memang klass.. dia lah tukang rujuk aku kalau bab berfesyen.. sempat gak dia bercerita pasal trip dia kat vietnam.. jeles lak dengar.. kak mala memang tak boleh lupa saya.. best gi jalan - jalan dengan saya.. maklumlah stail kami gila - gila sikit.. sporting.. saya janji dengan kak mala, next trip aku akan ikut rombongan R10 nanti..insyaallah kalau panjang umur..


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.