WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Wednesday, September 15, 2010

cameron highlands


ntah apa mimpi.. cik abg ajak gi cameron highlands.. abg bagi aku dua pilihan sama ada nak gi pulau pangkor atau cameron highlands.. pulau pangkor mmg aku tak pernah gi.. tapi memandangkan anak2 aku nih kecik2 aku rasa lebih baik gi cameron highlands.. check out dari umah kakwa pukul 11.30 pagi then terus gerak gi cameron sampai kat hotel dekat pukul 3 ptg.. on the way, adelia muntah atas aku.. abis tudung, baju n seluar jeans aku.. dah lah bawak seluar jeans sehelai je.. nasib2... anak2 jgn cakap happy giler.. azriq susah nak control.. dua kali kena cubit ngan aku.. adelia lak asyik berdukung sakit badan aku.. abg lak cool layan anak2.. siap marah aku lagi kalau aku marah anak2.. hahaha.. kami gi kat kebun teh bharat, old smokehouse, pasar malam, sempat gak beli baju 2 helai yg ada tulisan cameron highlands n cardigan labuh yg dah lama aku cari2 kat kulim.. aku request 2 hari dok sini.. tak tau lah abg mcmana.. bukan selalu abg bawak jalan.. yg penting kami satu family happy.. hari ni lak not sure nak gi mana.. plan nak beli teh uncang utk kawan2 sekolah.. hani lak suruh beli bunga.. aku cakap tak janji sebab aku guna myvi.. so bonet kecik je..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.