WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Tuesday, September 7, 2010

rambut raya


ntah nape lak kali nih tiba2 je nak buat rambut baru sempena raya.. tak pernah2 dibuat aku selama nih.. at last aku pun buat ler rambut raya aku kat prangin mall.. kaler & rebonding.. last rebonding lepas habis pantang adriana.. dah 6 tahun dah.. memandangkan uban sudah bermaharajalela di mahkota ku maka dengan ini terpaksa lah aku mewarnakan rambut aku.. sampai je kat salon, cik abg sms suruh buat rambut ala lady gaga lak.. aku nih bukannya minat sgt artis barat dengar lagu je.. bila aku ckp kat hair stylist aku, jeff .. gelak guling dia dengar.. macamana ye rambut lady gaga?.. hahaha..
last sekali jadilah rambut aku.. setelah 6 jam membiarkan jeff mengerjakan rambut aku.. boleh lah.. hahaha.. adriana ckp cantik, adelia pun cakap cantik.. azriq lak takde perasaan.. my cik abg.. gelak saja.. mak lak cakap muka bulat rambut lak nipis.. huhuhu... jadi lah.. tak payah nak cover2 lepas nih..hehehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.