WELCOME TO MY BLOG

Si Pelik yang jelik,
dream catcher
i hate backstabbers,
chocolates lover







Wednesday, September 15, 2010

raya 2010


hmm.. baru ada kesempatan nak update blog aku nih.. mmg aku super duper bz lately nih.. this time kena jaga adelia lak.. raya pertama ramai sedara mara aku dari kedua belah mak & bapak datang..mmg best sgt2.. masa dlm keriuhan tu lah kami anak beradak beraya ngan kedua belah dlm keadaan yg kureng memuaskan.. tensen gak..awal2 buta org datang dah .. raya kedua baru lah aku berpeluang jumpa nana.. bila khala fauziah tanya siapa yg datang nih.. nana mmg ingat aku nih mak.. khala kata ni lina anak maria.. then nana tanya tak keja ke hari nih.. aku cakap aku cuti sebab raya.. tambah syahdu khala fauziah cerita, nana kata anak dia dua org tak mai jumpa dia semalam.. emo sikit nana sejak akhir2 nih.. aku tengok nana makin kurus.. macam ada kulit & tulang je.. bila aku salam ngan nana.. rasa syahdu sgt.. ku hulur duit raya kat nana... nana kata buat apa susah2 lina.. takpe nana, lina bagi hadiah kat nana.. cuma aku sedih nani je tak berpeluang merasa duit gaji aku.. nak nangis, segan org ada.. ramai mata memandang..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.